
Tussen woke en Trump: Verbindende marketing in een verdeelde wereld
Marketing is waardevertaling. Maar hoe toon je meerwaarde in een tijd waarin waarden botsen, iedere boodschap wordt betwist, en niemand het eens is over wat bedrijven zouden moeten doen?
In deze workshop leer je hoe jouw merk geloofwaardig blijft in een tijd vol wantrouwen.
​
Wat je leert:​
-
Inzicht in de morele spanningen van deze tijd
-
Hoe wereldbeelden – van Woke tot Trump – jouw merk kleuren
-
Hoe je verbindt door te spelen met waarden (en te betalen met inzichten)
-
Hoe je de purpose-paradox doorbreekt en ‘washing’ vermijdt
-
Introductie aan het "verbindendecommunicatie-raamwerk"
-
Hoe je fouten en kritiek inzet om je merk antifragiel te maken
​​​
Voor wie: ​
-
Voor merken, communicatiespecialisten en leiders die niet willen kiezen tussen polarisatie of stilzwijgen - maar willen leren verbinden.
Voordelen:
-
Meer klantloyaliteit door geloofwaardige en verbindende communicatie.
-
Minder reputatierisico’s in een gevoelig en polariserend medialandschap.
-
Betere interne alignment tussen marketing, cultuur en strategie.
-
Maatschappelijke relevantie zonder te vervallen in holle purpose.
-
Snellere innovatie door scherpere signalen van klanten en omgeving.
-
Een authentiek merk verhaal dat jouw merk onderscheidt
Wil jij je merk laten groeien in een wereld vol morele mijnvelden?
​​​​​​
Schrijf je dan nu in voor de workshop: Verbindende marketing in een verdeelde wereld